Eli pitipä hyökätä kotosalla käymään, tossa vieressä on seuraava työkohde niin onhan tämänkin säästöa! Samalla piti vilkaista päivän netti katsaus ja yllätys olikin melkoinen.USKOMATONTA mutta totta se 68. kerta tuli sittenkin, en oikeasti uskonut sitä todeksi, mutta näköjään kaikki on mahdollista. En tiedä onko tämä sitten ihan vittuilua minua kohtaan, vai mistähän johtunee? En ymmärrä edelleenkään miksi X lukee jatkuvasti minun blogia. Jotenkin ei luulisi kiinnostavan enää mun höpinät ja tekemiset, sen verran selvästi ja ymmärrettävästi hän minut kotontaan pois ajoi...

Ehkäpä se ettei siellä suunnalla ole löytynyt vielä uutta panoa, niin on aikaa kyttäillä mitä se entinen tekee. Minun elämä kun on niin VITUN kiinnostavaa, jännä kun yhdessä oltiin niin olin hänelle aivan kuin ilmaa. Seuraakohan hän näin tiiviisti kaikkia entisiä? Ei HELVETTI sehän on täysin mahdollista... Mä olen saanut elinikäisen riesan kyseisestä henkilöstä. Melkein se sanattomaksi veti kun huomasin että 14 minuuttia oli tänään aamulla blogia luettu, tosin kaikkia kirjoituksia ei oltu selattu. Eli tänään tulee uusinta käynti :D

ARGH, no eihän sille mitään voi, ei vaan voi ymmärtää, mutta pakko elää tämän asian kanssa, toivotetaan nyt kuitenkin X:lle antoisia lukuhetkiä, ja KYLLÄ se 100. kerta todellakin TULEE!!!

No nyt on kaffet juotu, suurempi vitutus saatu pois ja kohta pitäisi lähteä töitä jatkamaan, lieden kytkentä ja entisen roudaus huitsin helvettiin.

Jalat on suht ok kunnossa, saattaa olla että pääsen illalla RAASTAMAAN, ainakin siellä saa ajatuksia hieman selvitettyä. Yöllä oli huono olo, ja muutenkin viluinen fiilis, ehkäpä se lenkki otti kuitenkin aika koville, vaikka se ei siltä tuntunut. Mutta katsellaan josko se siitä alkaisi taas rullaamaan...

Illalla lisää stooria!!! Pitäähän sitä X:llä jotain uutta luettavaa olla eikö ;) ?

 

01 Sep '10, Wed, 10:29:29  68        archiv2        14:05                
01 Sep '10, Wed, 10:43:34  68        laskiper        -